Za główny cel działania stawiamy sobie dążenie do ciągłego wzrostu satysfakcji Klientów ze świadczonych przez nas usług. Cel ten definiuje następujące główne założenia przyjętej Polityki Jakości:
Założenia przyjętej Polityki Jakości
- Właściwa identyfikacja potrzeb i oczekiwań naszych Klientów
- Dostarczanie wyrobów w pełni satysfakcjonujących naszych Klientów
- Dbanie o to, aby zachowana była właściwa proporcja pomiędzy jakością produktu, czasem jego realizacji oraz kosztem jego wykonania, pozwalająca na utrzymanie stałego wzrostu przedsiębiorstwa
- Systematyczne podnoszenie jakości oferowanych produktów osiągane przez ciągłe doskonalenie wszystkich procesów związanych z przyjętą Polityką Jakości
- Dbałość o środowisko przez minimalizację start i odpadów
W celu realizacji tak określonych założeń przyjętej Polityki Jakości Zarząd zobowiązuje się do:
- Uznania przyjętych zasad Polityki Jakości jako podstawowego elementu strategii firmy
- Zabezpieczenia zasobów przedsiębiorstwa do realizacji postanowionych celów
- Motywowania i kontrolowania pracowników w zakresie realizacji przyjętych założeń Polityki Jakości