Historia marki Motorynka
Jest rok 2001. Grupa Polskich Producentów i Dystrybutorów „Operator” na spotkaniu w Kuźni Kołłątajowskiej k/ Błonia powołuje do życia Markę Narodową kosmetyków i chemii samochodowej Motorynka. U zarania koncepcji na polski nowy brand stała idea jednoczenia wokół produktu produktu wysokiej jakości polskich niezależnych dystrybutorów i producentów. Produkt miał również znaleźć swoje miejsce w Sieciach Handlowych zlokalizowanych na terenie kraju.W okresie działalności Grupy Motorynka znalazła swoje miejsce na półkach min. stacji paliw: BP, Jet, Rafineria Gdańska; sieci wielkoformatowych i dyskontowych: Tesco, Hypernowa, Albert, Plus Discount, Leclerc, Carrefour, Selgros, Obi, Bricomarche. Z czasem firma Hipernet – uczestnik Grupy działający na rynku Sieci Handlowych – na bazie przekształceń rynkowych przejęła narodowy brand kontynuując projekt samodzielnie. Firma Hipernet pozyskała do współpracy doskonałych specjalistów z branży, nadała projektowi nowy, nowoczesny kierunek.
Dzisiaj Motorynka to nie tylko kosmetyki i chemia samochodowa, ale także akcesoria i osprzęt motoryzacyjny – Motorynka to pełny zestaw produktów niezbędnych dla nowoczesnego kierowcy.
Kupując wysokiej jakości produkty Marki Narodowej Motorynka wspierasz polskie miejsca pracy. Otrzymujesz przy tym produkt najwyższej jakości.
Motorynka to szansa dla polskich produktów najwyższej jakości w walce o miejsce na polskim rynku. To także szansa na eksport produktów na rynki ościenne.
Motorynka to produkt szanujący granice rejonów sprzedaży na których pracujesz. Motorynka to lojalny partner handlowy.